• bir erkeği çekici kılan detaylar

    36.
    Sıradanlığı ve doğallığı sevmesi. içgüdüsel ama mantıklı hareket etmesi. Ve sanırım bana en çekici geleni benden çok şey biliyor olması.
    1 ... misaki meii
  • üstteki yazarın ismini tahmin etme

    198.
    Kerimcan.
    -1 ... misaki meii
  • ruh halini bir fotoğrafla özetle

    756.
    ruh halini bir fotoğrafla özetle
    Bücür, tombik ve sevimli.
    3 ... misaki meii
  • kediler ne işe yarıyor sorunsalı

    16.
    Beni mutlu etmeye yarıyor gerisinin bir önemi yok. Eve girdiğimde o etrafımda olmayınca kendimi mutsuz ve yalnız hissediyorum. En çok da ben ona bir şey anlatırken anlıyormuş gibi miyavlayıp karşılık vermesi yok mu işte o mutlu ediyor nasıl etmesin ki?
    ... misaki meii
  • meb in andımız için faşist komünist işi demesi

    5.
    Ellerinden gelse geçmişi silip Türkiye cumhuriyet'ini Tayyip Erdoğan kurdu diyecekler o yüzden şaşırtmıyor böyle şeyler. Sonuçta içişleri bakanı da et bulmayan balık yesin diyor.
    ... misaki meii
  • nerede doğmak isterdiniz

    41.
    (bkz: londra)
    ... misaki meii
  • game of sultans

    3.
    Çok reklamı çıkıyor diye bir deneyeyim dedim de tek kelimeye "iğrenç" bir oyun.
    1 ... misaki meii
  • mini eteğin her kıza yakışmaması

    8.
    Kimseyi ilgilendirmez! Zira kimse sizin gözünüze güzel görünmek için giyinmiyor! O yüzden kimin nasıl giyindiği sizi ilgilendirmez ki bu durumda yakılıp yakışmadığı hakkında da söz söyleme hakkını size vermez!
    3 -5 ... misaki meii
  • sözlük yazarlarına gelen son mesaj

    38.
    Mutluluk vermiştir ancak kafa karıştırıcı bir mesaj. Zira mesajın samimiyetinden emin olsam da mantığım duygularımın önünde ve benim çok işim var. Bu defa duygularıma yenilip aptalca şeyler yapmayacağım!
    ... misaki meii
  • anime izleyen insan

    37.
    Anime ile uzaktan yakından alakası olmayanların hakkında atıp tuttuğu insandır. insan ne garip; en çok cahili olduğu konularda ahkam kesiyor.
    3 ... misaki meii
  • sözlük kaslılarının fotoğrafları

    151.
    Demekki herkes kaslı olsa herkes birbirine benzeyecek. iğrenç.
    ... misaki meii
  • çaylaklıktan çıkmış yazar seksiliği

    2.
    Üç gün sonra kavuşacağım seksilik. Şu an bu entry gözükmeyecek tabi ama olsun. Amk beni niye çaylak yaptılar anlamış değilim.
    ... misaki meii
  • alkol yasaklanmalıdır

    21.
    insanları alkol bağımlılığına iten sorunları çözemeyecek olanların isteğidir. Bir sorunu çözmenin yolu sorunun köküne inmektir, yasaklayarak yok sayarak hiçbir şeyi çözemez hatta sorunları kangren eder.
    ... misaki meii
  • evden çıkmadan kaç gün dayanabilirsin

    39.
    Ömür boyu, zaten dışarı çıkmayı sevmiyorum.
    ... misaki meii
  • eski sevgili neden mesaj atar

    13.
    Canı oyun istemiştir sizinle oynamak duygularınızı incitmek hoşuna gidiyor olabilir.
    3 ... misaki meii
  • sözlükteki sağlam papuç kadın kıtlığı

    2.
    Bulsa nufusuna alacak? Abi bu nasıl bir yokluktur ki dışarda bulamadığı gibi sözlükten medet umup sözlükte de kimse bakmayınca sitem edecek kadar düşürür insanı. Vallahi yazık acınacak haldesiniz...
    4 ... misaki meii
  • atatürk e hakaret eden orospu çocuğu

    80.
    Bunların beynini hangi deterjanla yıkıyorlar abi ya? Maşallah kafalar pırıl pırıl, iki kilo da bizim evi gönderseler de perdeleri onunla yıkansak...

    Şaka bir tarafa dünyanın en nankör yaratığı Mustafa Kemal Atatürk'e dil uzatan kadındır. Ulan beynine soktuğumun malı Atatürk olmasa sen o sosyal medyanın varlığından haberdar olmazdın ya da şu an ilgililer ananı italyanlar fransızlar seni beceriyor olurdu. Onurlu Türkiye cumhuriyetinin özgür bir bireyi olmayı o leş ağzına doladığın Atatürk'e borçlusun pislik nankör!
    2 -1 ... misaki meii
  • 1 55 boyundaki kızın amacı

    13.
    Boyuyla dalga geçenlere inat yaşamak!
    2 ... misaki meii
  • anıtkabire gidip kabeye gitmemek

    3.
    Anıtkabir'e yürüyerek gitsen taş çatlasın bir hafta. Kabeye? Otobüsle de gidemezsin, uçakla gidersin ama önce kurada ismin çıkması cebinde de yüklü bir miktar dolar olması lazım. E tabi sen oraya gittiğin zaman sana ibadet etmeye gelmiş manevi duyguları hat safhada bir insan gözüyle değil yolunmaya hazır kaz gözüyle bakılacak buna da hazırlıklı olman lazım. Zor yani. Bilmem kıyas kabul etmeyecek bir konu olduğunu anlatabiliyor muyum.
    8 -1 ... misaki meii
  • edirne de atatürk e hakaret eden dişi yaşam formu

    29.
    Hakaret yok ancak sapla samanı ayırt edemeyecek kadar salak olduğu kesin? Yavrucum tövbe haşa Mustafa Kemal Atatürk için ilah dendiğini nerde duydun sen? E benim sığır dölü bacım acaba Mustafa Kemal Atatürk olmasa sen bu gün Müslüman olabilir miydin? Hadi onu da geçtim ikinci ihtimal Arap usullerine şeriatın uygun yaşasan evden yanında erkek olmadan çıkıp, toplutaşıma aracına binip o salak sözleri sarfedebilmek için acaba oraya intikal edebilir miydin? Keşke sorgu memuru ben olsaydım da bunları bu salağa sorabilseydim. Beynini hangi deterjanla yıkamışlarsa tülleri o deterjanla yıkamak istiyorum maşallah pırıl pırıl.
    2 ... misaki meii
  • yeni şeyler getiriyorum